Yazar Yarismasi Oylamalari

Blog yazari yarismamizin sonuna geliyoruz. Yarismacilarimiz degerlendirilmelerini istekleri yazilarin listesini siteye koydular. Sirasiyla yarismacilarimiz sunlar:

1. Junior

2. Keynesian006

3. Rdynk

4. Denememeler

Sizlerden yarismacilarimizi birden dorde dogru siralamaniz. En iyi oldugunu dusundugunuz yazari birinci siraya en kotu oldugunu dusundugunuz yazari ise dorduncu siraya yerlestirmenizi bekliyorum. Eger iki yazarin esit oldugunu dusunuyorsaniz o zaman siralamayi (1-2-2-4, veya 1-1-3-4, vs.) seklinde yapin.

Lutfen yazarlarimiza vereceginiz siralamayi yorumlar kismina birakiniz. Hafta sonuna kadar yarismayi neticelendirecegiz.

17 Yorum Var.:

Serkan dedi ki...

1. Junior

2. Keynesian006

3. Rdynk

4. Denememeler

ramon sanchez pizjuan dedi ki...

1.Junior

2.Rdynk

3.Keynesian 006

Haldun dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Investor dedi ki...

1.Keynesian006

2.Junior

2.Rdynk

4.Denememeler

Adsız dedi ki...

1-Denememeler
2-Keynesian
3-Junior
4-Rdynk

Unknown dedi ki...

1.Junior
1.Denememeler
2.Rdynk
2.Keynesian006

MAVİMTIRAK dedi ki...

1. junior
2. denememeler
3. keynesian006
4. rdynk

tersaci dedi ki...

ben olsam orpen'i de dahil ederdim oylamaya. neden katilmamis ki?
neyse ben daha karar vermedim oylarima zevki kacmasin sona sakliyayim. orpen bir yerlerden rapor alip (turkiye'de bulmak zor degildir nasilsa) basvursun, benden tuyo.

Dr.Firma dedi ki...

Barış 'a katılıyorum.

Orpen 'de ekonomitürk konseptine uygun , kaliteli ve düşündüren yazılar yazıyor.

Olmaması bir eksiklik

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar teşekkür ederim.Yarışmaya katılacaktım ama ekonomix doktora öğrencisi arıyorum deyince vazgeçtim.Yarışma bitti ama gerekirse sahte rapor değil de işimi görecekse sahte doktora diploması ayarlayabilirim.

T'Pol dedi ki...

Ben hepsini 1 numaraya oturtmak istiyorum. Yazar sayisi artinca blog hareketlendi. Bu durumu sevdim.

Hepsi kalsa olmaz mi? Olmuyorsa, hangisi ne zaman isterse bloguma konuk yazar olabilir.
T'Pol

Blog Sahibi dedi ki...

Biz seni buraya alalim T'Pol.

T'Pol dedi ki...

Seref duyarim ve hatta evlenme teklifi almisim da utanmisim gibi(!) yuzum bile kizardi. Ben sizin blogun akademik ve analitik ortaminda stajyer olurum ancak... ODTU'de Isletme okudum ama Mezozoik Devirdeydi, hatta T-Rex ile hic gecinemezdik.

Yine de.... Sahi mi? Sakaysa bile hosuma gitti, gurur duydum:)

Kadir dedi ki...

Ben ayrım yapmıyorum, hepsi kalabilir. 1 - 1 - 1 - 1

fakat bir gün 5 yazı görüp ertesi günler hiç yazı görememktense yazılar belilri bir planda bloga yazılırsa çok daha hoş olur.

evdeki ses dedi ki...

sanırsam türküm! hepsi kalsın kimse üzülmesin.. zira yarışma falan derken blog ciddi manada hareketlendi..

ekşi iktisat dedi ki...

az ama oz yazan denememeler dahil olmak uzere, takip ettigim kadariyla, dort yazar da iyiydi. ama uslup itibariyle yazilarini biraz daha renkli buldugum junior'i ben biraz daha one cikaracagim. Dolayisiyla

1. Junior
2. Keynesian006
2. Rdynk
2. Denememeler

diyorum.

M. Akif dedi ki...

haddime değil ama bence de bütün yarışmacılar devam etmeli. Blog çok güncellenir oldu ve daha çok yazı okur hale geldim. Daha çok şey öğreniyorum ama her yarışmacanın kalması rekabeti öldürür kalite azalır diyorsanız yarışmanın süresi uzatılsın derim bu şekilde ne şiş yanar ne kebap...