Tarihi Eser Piyasasi Serbestlestirilsin

Fikir bana ait degil, Izlenimlerde az once gordum. Ozetle soyle diyor:

Ben olsam bilim adamlarını kovalar, onlara ödeyeceğim maaş, yolluk, yevmiye, yemek parası vs. ile kaçakçılarla pazarlık edip eserleri müzeye kazandırırım. Daha iyisi Çorum müzesinin idaresini kaçakçılara bırakırım, eserlerin bir kısmını sergilemek ve belli bir süre sonra satmak üzere anlaşır Çorum’u bir antika, eski eser piyasasının döndüğü cennete çeviririm. Japonlar filan pek meraklı bu Hititlere, gelen turist bir miktar döviz bıraksa fena mı olur?

Ulan memlekette satilmadik bir bu kalmisti, simdi buna mi goz diktiniz diyebilirsiniz. Ben ise buna mikro reform derim.

3 Yorum Var.:

Fikirsel dedi ki...

Süper fikir
Yazıda dediği gibi mafyalar örnek alınmalı.
Vergi işinde bir sürü yolsuzluk var. Vergiyi taksitlendiriyorlarmış. Pehh! Verin bir mafyaya da görün vergi nasıl toplanır.
Aslında polisin işini de yapar mafya abilerimiz. Polise ne gerek var canım.
Başka bir konuya gelelim.
Uyuşturucu işi de serbest olsun. İnsanlar uyuşturucu bulacam diye bir sürü ortama giriyorlar. Niçin eczaneler de satılmıyor ki? O da bağımlıların ilacı sonuçta.
Bu dediklerimi ciddiye alan varsa o arkadaşa hayatta başarılar diliyorum. :)

ulas dedi ki...

Bizim liberaller iyice kendilerini aştılar. Hani sizin Hayek amcanız var ya o "Kölelik Yolu" kitabında durmadan kanunların üstünlüğünden bahsediyor. Kaçakçı ile pazarlık yapan ve kaçakçılığa göz yuman devletin olduğu bir toplumda kanunların üstünlüğünden bahsetmek mümkün müdür?

Ya bir de sonra size faşizanlaşıyorsunuz deyince kızıyorsunuz...

Özkan D. dedi ki...

yok artık lebron james