Yılmaz'dan Satıcı'ya ders

Merkez Bankası Başkanı Durmuş Yılmaz ve PPK üyeleri dün TİM Başkanı Oğuz Satıcı ve beraberindeki heyetle bir araya gelmişti. Yılmaz'ın bu toplantıda yaptığı sunum TCMB'nin internet sitesine yüklenmiş. Ben bu sunuma göz attığımda baya başarılı buldum. Sizin de bir göz atmanızı tavsiye ederim.

Söz konusu sunumda aşağıdaki türden tablolar var. Vay anasını! Şu hale bakın be, son altı yıldaki durum tam bir rezalet!!! İşte şimdi Satıcı'ya hak verdim. TCMB bir an önce titreyip kendine gelmeli ve bu tabloyu 1990'lı yıllardaki haline çevirmek için ne gerekiyorsa yapmalı. Biz böyle şeylere alışık değiliz. 1990'lı yıllardaki mutlu mesut günlerimizi geri isteriz arkadaş.



Ha, bu arada aynı toplantıda Oğuz Satıcı da bir sunum yapmış. Onu da buradan yükleyebilirsiniz. İşte ben sunum diye buna derim!!! Oğuz abim bütün gerçeği bir bir ortaya dökmüş. Umarım Yılmaz bu sunumdaki mesajları anlayabilmiştir.

3 Yorum Var.:

Kansoy dedi ki...

Şuradaki haberi okuyunca acaba ülkede hiç bir iktisadi politika yapmadan hukuk sisteminemi el atılsa...diye düşünüyorum ama..?

serhat dedi ki...

Benim merak ettigim acaba Oguz Satici ve kabilesi gercekten anlamiyor mu bu raporda gayet guzel ortaya konulan ekonomik gercekleri yoksa gayet iyi bilmelerine ragmen saptiriyorlar mi bu gercekleri? her ikisi de aci bir durum.

ekşi iktisat dedi ki...

yahu madem merkez bankasinin politikasini begenmiyorsun; insan iki tane iktisatci bulur, alternatif politikalar oneren bir rapor hazirlatir, bir model kurdurtup alternatif politikalarin iyi etkileri olacagini gostermeye falan calisir degil mi? tim'in sunumu tam laga luga. yilmaz'in herhangi bir para ve bankacilik ders kitabinda bulunabilecek tezlerine dahi oturup derli toplu bir cevap hazirlayamamislar.