Istanbul Restoran Rehberi

Kedi olali bir fare tuttuk. Istanbul Restoran Rehberi blogumuzda ilk reklam veren sirket oldu. Simdiye kadar zorla bagis yaptirmaya calistigimiz okurlarimizdan "kolay bisey olsa yapardim da, simdi kim bankaya gidecek, siraya girecek" seklinde bahane uretenlerin bir mouse darbesiyle bu siteyi ziyaret etmelerini istiyorum. Hem belki isinize yarar biseylerde bulabilirsiniz. Isinize yarar birsey bulmasaniz da linke tiklayin (tiklamadan nasil bilecekseniz bunu!?), adamlar reklamin kendi paylarina dusen kismini da TEGV'e bagis yaptilar zaten.

Hisse Yorumları   Küresel ısınma Karikatürleri  Pesimist Nedir?  Fraktal Nedir  Borsa Nasıl Oynanır  inovasyon nedir

5 Yorum Var.:

Farazi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Farazi dedi ki...

Tikladim....

Adsız dedi ki...

Severim bu rehberi!!

Bol bol tıklıyacağıma kesinlikle emin olabilirsiniz efem!

Ozge

Cebir Kismiturev dedi ki...

E birseyler yazin ama. Gunde hic degilse 10 kere yeni yazi varmi diye bakiyoz. (bu sizin de isinize geliyor herhalde tiklama oraniniz yukseliyor diil mi)

Serhad dedi ki...

siteye ilk reklam alinmis. Hepimize hayirli olsun. Bende ilk destegimi verdim ve ayrica siteyi de cok güzel buldum..