Aclik Grevi

Turkler genelde "cok tepkisiziz, hic tepki vermiyoruz, orgutlenmemiz lazim" seklinde geyik yaparlar. Cok yanlis bir tespit, Amerika'da bile bu kadar lobicilik faaliyetiyle karsilasmadim. Basbakan her gun bir sektor temsilcileriyle ugrasmak durumunda, 150 bin tane oda baskani var, sacma sapan aciklamalariyla gazete koselerinde. Garibanist kose yazarlari caliskanin, zekinin alinteriyle kazandigini tembele, uyanik gecinenlere verdirtmek icin surekli kulis yapmaktalar. Tepkisiz olan birileri varsa o da emeginin karsiligini vergi olarak odeyenlerimiz.

Hurriyet'in spor bolumunde abzurd bir haber gordum. Real Madrid kalitesinde futbol oynayan Nusaybin Demirsporlu futbolcular aclik grevine baslamislar. Sebep: "Ne yerel yonetimin, ne belediyenin, ne de isadamlarinin takima destegi olmamis". Benim bildigim belediyenin isi, su getirmek, cevre duzenlemesi yapmak, copleri halletmek, vs. Bu gorevlerin arasinda kasabanin dandik futbol takimini desteklemek diye bir sorumluluk oldugunu zannetmiyorum. Ayni sey isadamlari icin de gecerli, adam karina bakar. Demek ki takima sponsor olmanin getirisi maliyeti karsilamiyor. Nusaybinliler de bir zahmet Mardinspor'u tutsun veya Diyarbakirspor'u tutsun, boylece bu takimlar da gelirlerini biraz daha arttirirlar ve daha rekabetci bir konuma yukselebilirler. Elindeki us kurusluk kaynagi da bese ona bolersen kimseye bir faydasi olmaz.

Haa, ben kaymakan olsaydim ne yapardim. Hic bir sey yapmazdim, bana ne? Isteyen istedigini yesin veya yemesin.

0 Yorum Var.: