Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü Ekonomi Zirvesi

Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü bu sene 6.'sını düzenleyeceği Ekonomi Zirvesi hakkinda bir duyuru yayinlamamizi rica etti. Zirveye katilan ekonomistler arasinda saglam isimler var. Benim en sevdigim bir kac kose yazarindan biri olan ve Ekonomide Hurafeler ve Gercekler kitabimin onsozunu de yazan Deniz Gokce de zirveye katiliyor. Programin detaylari su sekilde:

6. Ekonomi Zirvesi Programı
Patlamaya Hazır Balon: Ekonomi
10 Mayıs 2011


09:00-10:00 Açılış Konuşmaları

10:00-11:30 1. Oturum

2001 ve 2008 Krizlerinin Türkiye Üzerindeki Etkileri ve Yansımaları

-Gazi Erçel-TCMB Eski Başkanı

-Prof. Dr. Emre Alkin- Istanbul Kültür Üniversitesi İİBF İktisat Bölüm Başkanı

11:30-12:00 Coffee Break

12:00-13:30 2. Oturum

BRICS ülkeleri ve Türkiye'nin Küresel Sistemdeki Rolü ve gelişmiş Ülkeler ile Karşılaştırılması

-Moderatör: Prof. Dr. Güven Alpay- Boğaziçi Üniversitesi İİBF Öğretim Üyesi

-Ayşe Botan Berker - Fitch Türkiye Genel Müdürü

-Prof. Dr. Deniz Gökçe - Bahçeşehir Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğretim Üyesi

-Prof.Dr. Kenan Mortan- Mimar Sinan Üniversitesi Öğretim Üyesi

13:30-14:30 Öğle Yemeği

14:30-16:00 3. Oturum

Ekolojik Çevre Paneli

-Moderatör: Doç. Dr. Gökhan Özertan- Boğaziçi Üniversitesi İİBF Öğretim Üyesi

-Doç. Dr. Nilgün Cılız-Boğaziçi Üniversitesi Çevre Bilimleri Fakültesi Öğretim Üyesi- Sürdürülebilir Kalkınma ve Temiz Üretim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü

-Doç. Dr. Begüm Özkaynak- Boğaziçi Üniversitesi İİBF Öğretim Üyesi

-Sibel Sezer - REC Türkiye Direktörü

16:00-16:30 Coffee Break

16:30-18:00 4. Oturum

2021 Yılı Türkiye Özel Sektör Beklentileri ve Öngörüleri

-Moderatör: Prof.Dr. Refik Erzan- Boğaziçi Üniversitesi İİBF Öğretim Üyesi

-Prof. Dr. Vedat Akgiray- SPK Başkanı

-İnan Demir -Finansbank Başekonomisti

-İbrahim Orhon - Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü Stratejik Danışmanı

Ekonomi Zirvesi hakkindaki diger detaylar icin tiklayin.

1 Yorum Var.:

Adsız dedi ki...

Doğudaki kaynaklardan yararlanmak isteyen uluslar varsa birlikte işletmenin önünde birşey yok herhalde, fransız, ingiliz, japon, avrupalısı gelsin yerleşsin hem ekonomik hem kültürel. Oranın azalmış ve geri kalmış yapısının böyle bir medeni gelişime ihtiyacı var, neden doğuda topraklar bedavaya dağıtılmıyor zaten nüfus az ordaki halka ver toprağı güzel evler yap, ancak orada ermeni meselesi ve kürt problemi yaratılmış ki batılı oraya ancak bu vasıtalarla ulaşılabileceğini zannetsin, peki kimler böyle bir zannettirme politikası gütmüş olabilir; ermeni lobisi?, yunan lobisi?, yahudi lobisi?, Rusya? Nasıl bu batılı beyinlere bile yutturulmuş olabilir?