Insider Monkey New York Times'ta

Senelerdir Ekonomi Turk'te binlerce yazi yaziliyor, bir suru baba ekonomi yorumu yapiliyor, Turkiye'de Hurriyet, Milliyet, Zaman gibi gazetelere haber olamiyoruz. Baktim bizim meziyetlerimiz burada deger gormuyor, bir ingilizce blog baslattim. Daha ilk hafta Financial Times'in websitesi bizden bahsetti. Aradan bir ay gecmeden Wall Street Journal'un websitesinden de link almayi basardik. Ve Nihayet dun Warren Buffett, Todd Combs ve David Einhorn hakkinda yazdigimiz yazi New York Times gazetesinin bir numarali finans bloguna haber oldu. Dealbook'ta Insider Monkey hakkinda cikan yaziyi buradan okuyabilirsiniz.

Bir Hurriyet'e haber olamadim ya ben ona yanarim. Adamlarin bizi kose yazari olarak calistirmasi lazim da tek problemimiz dogruyu soylemek...

2 Yorum Var.:

Ghost dedi ki...

Bu ülkeye değer katacak insanlara değer vermediğimiz sürece de bir gıdım ilerleyebileceğimizi sanmıyorum.

Hüseyin MEÇO dedi ki...

sayın editörüm amerikada torpil kavramı yok galiba.abd lilerin işi.

işi adamla yapmak.

bizim işimiz adamla iş yapmak.

birincisinde başarı.

ikincisinde herzaman hüsran.