Facebook Grubu: Ekonomiturk

Facebook'ta blogumuzun yazarlarindan Serkan Ekonomiturk isimli bir grup baslatmis, boylece artik benim bir fan club (hayran toplulugu) baslatmama gerek kalmamis oldu. Bu gruba ben baslatmisim gibi uye olabilirsiniz, kendi basiniza "Oz Ekonomiturk" veya "Hakiki Ekonomiturk" gruplari baslatmaniza gerek yoktur.

Umarim yakin bir zamanda Ekonomiturk hayranlari dayanismasi pilav gunu seklinde etkinlikler de hayata gecirilip grup uyelerinin birbirleriyle network yapma imkani dogar. Benim New York'tan bu islerle ugrasmam hic kolay degil, o yuzden ancak uzaktan destek verebilirim. Yaz sonunda veya sonbahar basinda Turkiye'ye geldigim zaman da bir imza ve kebap gunu duzenler, bir yandan kebap yerken bir yandan da yagli yagli ellerimizle kitap imzalariz...

Serkan'a sormadim ama Ekonomiturk grubunda uyelerin birbirleriyle iletisimi kolaylastiracak, gercek bir grup gibi hareket etmesini saglayacak bilgisayar uygulamalari (apps) varsa destek cikin, guzel bir sekil verin, fonksiyonel olsun. Ekonomi Turk kitabimiz bence en iyi medya destegi alarak degil, kulaktan kulaga ve agizdan agiza bir virus gibi yayilarak tanitilir. O yuzden Facebook'ta bu konuda banner olabilir veya baska bir program turu bir sey, tasarlayip bizlerle paylasirsaniz cok makbule gecer.

1 Yorum Var.:

C.Onat dedi ki...

Şu an itibariyle 8 uye kazandirmisim:) 250 kisiye filan onerdim, bakalim kac kisi gelecek?