Amerika secim sonuclari

Sabah sabah fark ettim ki su anda google'da en cok aranan kelime grubu "amerika secim sonuclari". Basligi oyle yaptim ki, blogun reklamini yapip biraz spekulatif ziyaretci getirelim. bakalim ne kadari sitede devamli musteri olacak. Yorum kismina tahminlerinizi yazabilirsiniz

What is Insider Trading Anomaly
Recent Academic Studies on Insider Trading
How to Profit Legally From Illegal Insider Trading
Insider Trading in Germany
Inside Information About the Massive Insider Trading Probe
Insider Trading Returns
Definition of Insider Trading
Is Insider Trading Legal?
How Insiders Use Private Information and Don’t Get Caught?
SEC Regulation on Insider Trading: Section 10b

15 Yorum Var.:

Junior dedi ki...

7.5 puan farkla Obama diyorum.

tekeli71 dedi ki...

anketler obamayı gösteriyor fakat ben sürpriz ata oynuyorum.

McCain seçimi kazanacak diyorum.

Blog Sahibi dedi ki...

Soru su: Obama ile McCain arasindaki oy farki kac puan olacak.

a. 7 puan ve uzeri
b. 5-6.9999
c. 3-4.9999
d. 1-2.9999
e. 0-0.9999
f. McCain kazanir.

Kaybeden Tegv'e 10 YTL bagislasin ya da gonullu olsun.

Benim tahminim Obama 4 puanla alir.

Blog Sahibi dedi ki...

Baskanlik secim sonuclariyla ilgili ilk veriler Turkiye saatiyle geceyarisi gelmeye baslayacakmis.

http://www.pollster.com/blogs/looking_for_presidential_exit.php

ulas dedi ki...

Beyler, daha ortada Obama, Mc Cain yokken dedik ki Demokratlar alır diye...

Amerikan sisteminde önemli olan oy oranı değil, delege sayısı. O yüzden Obama 266, Mc Cain 226

Blog Sahibi dedi ki...

sayin ulas,

madem o kadar iyi biliyorsun da delege sayisinin 538 oldugunu niye bilmiyorsun :-)

Keynesian006 dedi ki...

5-7 arasi diyorum.
yani (b).

ekonoTurq dedi ki...

www.intrade.com
Bakin insanlar Obama'nin kazanma ihtimalini kac olarak gosteriyor burada.. Cok yuksek bir fiyat, satmak gerek.. Benim isim geregi burada trade etmem yasak ama bir bakmanizi oneririm.. Enteresan..

ulas dedi ki...

Sayın Ekonomix,

Sayıları salladım herhalde. Ben nereden bileyim hangisi kaç delege alır. Oturup eyalet eyalet onu mu hesaplayacağım. Sen de hemen geldin oltaya :)) Allah'tan ciddi ciddi tahmin yazmamışsın.

Ama senden bir ricam var, geçen sene kimse bu konuları ağzına almazken ben Demokratlar kazanacak demiştim. Sonuç doğru çıkarsa o yorumumu bulup, bloga koymanı isterim.

Mister No dedi ki...

3-4 puan arası bir farkla Obama alır.c secenegine giriyor.

csr dedi ki...

5-7 arasi bi puan farki iyi tahmin olacaktir, b secenegi..

ayrica palini cok gormek istiyorum o anda:)

Kadir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Kadir dedi ki...

http://i37.tinypic.com/1z4x0r9.jpg


bu amerikalılar başkandan başka neleri seçiyorlar bu seçimde ?

bir de, kuzeyin demokratlar güneyin ise cumhuriyetçilerden oluştugunu bununda temellerinin kuzeyde işçi çalıştıran sermayedarların bulunması güneyde ise işçilerin bulunması gibi sözler edilirdi.

fakat şimdi bakıyorumda tabloya,kuzeyde cumhuriyetçiler var, bir de bu florida sürüden ayrılan kuzu mudur ? tek başına kalmış köşede.

Unknown dedi ki...

seçimleri kim alırsa alsın kazanan nası olsa aynı olacak bende en baştan beri obama diyodum ama şu saatten sonra tahminin bi geçerliliği kalmadı... Kazanan memleketimiz açısından en hayırlısı olur inşallah

Haldun dedi ki...

Ben size diyordum aylardır Demokratlar kazanır, beni dinlemediniz hiç. Ben diyordum. Bu akşamki Arsenal - Fener maçında da Arsenal dedim (ki bunu tahmin etmek de ne kadar zordur bir bilseniz) ama Fenerbahçe gerek çizgi savunmasıyla, gerek güçlü kademe anlayışıyla işi kotarmasını bildi. Ben demiştim.