IMKB-Bahis


8 Yorum Var.:

Kubilay dedi ki...

Hiç bir şey anlamadım...

rdynk dedi ki...

:) bunu koydugun iyi oldu, ekonomixin bahis olayı 31 ekime kadar endeks 27500 u gorur mu demisti de bahse girmistik ya:) mesele tutması filan degil, ben yine de egitime 10 ytl katkımı yapıyorum:)

tekeli71 dedi ki...

"BOYNR" HİSSESİ HAKKINDA SON OLARAK DÜŞÜNCENİZ NEDİR? YÜKSELİR DEMİŞTİNİZ ŞU AN İTİBARIYLA 0.66 DEĞERİNDE

Blog Sahibi dedi ki...

Tahmin yapanlardan bir tek T'Pol dusmez demisti. Bir haftada dustu vicdansiz. Bence dusmesi T'Pol'un daha cok isine geliyordur, simdi daha ucuz fiyatlardan alim yapar artik.

Ben ise hala bizim borsanin sene sonuna kadar 25000'in altini gorecegini tahmin ediyorum.

Unknown dedi ki...

Sn ekonomix
Bu düşüşlerin sonu için bir tahmininiz var mı ?

Ben 2000 yılı tepe noktamızı aşağı geçemez diye düşünüyorum

Saygılar

T'Pol dedi ki...

Ekonomix haklı... düşer umuduyla düşmez demiştim, ortalama maliyetlerimi düşürmem lazım. 10 YTL nedir ki? Feda olsun egitime.

Junior dedi ki...

Tekeli, o tavsiyeyi kapatma davasi sonrasi vermistim. 1.15'ten 1.35'e geldigi donemde kari realize ettim ciktim. Siz bu noktaya kadar satmadiysaniz;

-uzun vadeli yatirimcisiniz? O zaman satip bankalara gecebilirsiniz. Toparlanma olursa daha fazla kazanma ihtimaliniz yuksek.

-uzun vadeli tutmak istemiyorum hicbir hisse diyorsaniz da 3. ceyrek bilanco sonuclarindan sonra satmanizi oneririm Boyner'i.

Unknown dedi ki...

EGITIM SART,,,