Freakonomics'in Yapamadigi

WSJ'da Turkiye hakkinda bir yazi cikmis, Freakonomics blogu da bu yaziya ait linki vermis ama linke tikladiginiz zaman yazinin tamamini gorebilmeniz icin WSJ uyesi olmaniz gerekiyor.

Ote yandan ayni yazidan Turkish Economy blogunda ben de bahsettim ve yazinin tamamini gorebileceginiz linki de verdim. Nasil mi becerdim?

WSJ'da cikan yazilarin coguna Google News arama motorunu kullanarak ulasabiliyorsunuz. Ben de yazinin basligini arattim ve yazinin tamamina ulastim. Bilmeyenlere duyurulur.

Bu arada yazi da Turkiye'ye iyi gaz veriyor. Mehmet Simsek'ten iyi vitrin malzemesi olmus.

4 Yorum Var.:

serhat dedi ki...

Sonuc ne yazik ki ayni Ekonomix, siz de uyelik oldugu icin google news'den girdiginizde otomatik olarak login oluyordur.

Keynesian006 dedi ki...

i just tried and it really works.

serhat dedi ki...

Benim bilgisayarimda degil malesef.

Blog Sahibi dedi ki...

Google News'e git ve oradan yazinin basligini (Muslim Land Joins Ranks of Tigers) arat. Benim verdigim link de calismiyor simdi, sabah calisiyordu. Yeniden aratinca calisiyor.