Erzurum'da Kral Olunur mu?

20 yil once Erzurum'a $70 milyonluk yatirim yapan, simdi de "bu parayi batiya ya da yurtdisina yatirmis olsaydim simdiye kral olmustum" diyen adamin hikayesini Turkish Economy'den okuyabilirsiniz.

Dogu illerine yatirim yapmak akillica mi?

3 Yorum Var.:

Investor dedi ki...

Ekonomix hocamı protesto ediyorum.İngilizce tercüme edecek kadar var ama bu yola niye başvurdunuz açıklama bekliyoruz..

Serkan dedi ki...

Ekonomix belkide Turkce bilmeyen yabancilara ulasmak icin boyle bir site olusturmus olabilir. Fakat yabanci dildeki sitede doguda yatirimin akillica olmadigini konu edinen, sonuc olarak da ulkenin dogu kismini yatirimdan kacinilmasi gereken bolge gibi gosteren bir yaziyi konu edinmis olmasini bir Erzurumlu olarak istemezdim.

Ayrica Turkish daily news'den alınan yazı da bana biraz demagojik geldi.

Blog Sahibi dedi ki...

Serkan tam ustune bastin. Piyasada bir bosluk var gibime geldi.

Yazi bana da demagojik geldi, devletten para kopartmak icin bildigimiz aglanma sizlanmalari cagristiriyor. Ama hatirlarsan gecen hafta da tam tersi bir haberi gundeme getirmistim. Orada da adam Akdeniz bolgesinin iki kati verimle tarim yapiyoruz turunden palavralar salliyordu.

Bu arada yeni siteme daha kimse link vermedi, ilgilenenlerle degis tokus yapabilirim.