Cuzzamlilar ve Fatih'te Mini Etekle Dolasma Fantazisi

Balcicek Pamir'i bilirsiniz.
Sabah gazetesinde bazen cicek bocek tadinda, bazen gundemi en azindan Ruhat Mengi'den daha akillica yorumlayan, bazen de cinselligi Ayse Arman'dan daha usluplu bir tarzda irdeleyen yazilarindan hatirlayacaksiniz kendisini. Ayrica roportajlarini basarili ve okumaya deger buldugumu da belirtmek isterim. Sabah gazetesinden ayrildiktan sonra, su siralar baska yerlerde de yaziyor mu bilmiyorum ama HaberTurk'te yazilari yayinlaniyor.

Bir kac gun once "Turbanli Cuzzamli midir?" diye bir yazisi yayinlanmisti. Sonrasinda da okuyucularindan aldigi maillerle bu konuda ikinci bir yazi yayinlamis: "Fatih'te Mini Etekle Dolasma Fantazisi".

Ilk yazisini Mayadrom Starbucks'ta kahvemi yudumlarken PDA cihazi marifetiyle okuyunca, hemen oracikta yorumlayip guzel bir yazi hazirlamistim. Ne var ki bu yazi teknik sebeplerle ya da benim beceriksizligim nedeniyle, ucup gidince uzerinde daha fazla durmadim. HaberTurk'te bu ikinci yazi yayinlaninca, yorumu sizlere birakarak Pamir'in ilgili yazilarini ve gelen okuyucu mektuplarini okumanizi oneriyorum.

Bir garip halde toplumuz vesselam. Bu konuda baska bir sey demeyecegim.

Konuyla alakasi yok ama bu yazilari okurken bir de su haberle karsilastim. Ilginizi ceker mi bilmem ama benim ilgimi cekti :)

0 Yorum Var.: