Borsa Abartti

Son gelismelerle ilgili yorumlarimi Turkish Economy blogunda yazdim. Bu arada elimdeki hisse senetlerinin %10'undan fazlasini bugun sattim, borsadaki (Borsa Yorumları) yukselis devam ederse daha fazla satmaya devam edecegim.

Bu konu ile diger alakali bir yazi ise Borsa Nasıl Oynanır? En Sağlam Tüyolar baslikli yazimizdir.

2 Yorum Var.:

T'Pol dedi ki...

Merhaba Ekonomix,

Bana hep uzun vadeli borsa yatirimi tavsiye ediyorsunuz ama anlasilan siz daha farkli davraniyorsunuz. Doktorun dedigini yap, yaptigini yapma diye mi dusuneyim, yoksa ben de karda oldugum senetleri elden cikartip, dusmelerini mi bekleyeyim?

Live long and prosper,

T'Pol

Blog Sahibi dedi ki...

Bence sen uzun vadeli yatirim felsefene devam et. Sonucta benim soylediklerim kisa vadeli spekulasyon, dogru da cikabilir yanlis da. Bu sene yaptigim tahminlerin cogunun dogru cikmasina kanma, tesaduf de olabilir. Ayrica gecmisteki tahminlerimin dogru cikmasi gelecekteki tahminlerimin dogru cikmasini garanti etmez.

Senin amacin emeklilik icin gereken parayi belli bir sure icerisinde biriktirmek. Benim amacim portfoy yoneticisi olarak yeteneklerimi gelistirmek ve test etmek. Bunu saglikli yapabilmem icin de bir miktar parayi risk etmem gerektigini dusunuyorum. Aynasi istir kisinin lafa bakilmaz!!