Günün karikatürü

(Salih Memecan, Sabah, 23.03.2008)

Not: Bir okurumuz daha önce yayınladığım Salih Memecan karikatürü için "Salih Memecan'dan olduğu için hiçbir etkisi yok" demişti. Beni çizerin kimliği değil çizdiğinin görüşlerime ne kadar uyduğu ilgilendirir. Adamlar bizim sayfalarca yazıyla anlatamadığımız şeyleri bir-iki fırça darbesiyle çok güzel ifade ediyor. Keşke bende de karikatür çizebilecek yetenek olsaydı. Bir başka okurumuz da artık işi alıntılarla götürmemizi esprili bir şekilde eleştirmişti. Ulaş gibi 2 satırlık yazılarımıza 20 satırlık yorum yazacak kadar vakti bol, fakat fikirlerinin yarısı taş devrinden kalma öbür yarısı ise bilim kurgu filmlerinden alınma okurlarla başa çıkmak ne mümkün. Siz istediğiniz kadar tartışın ama benden pek cevap beklemeyin. Artık sinirlerime de hakim olmaya başladım, geçen yılki gibi her yorumun üzerine atlamıyorum. Haydi by.

2 Yorum Var.:

ulas dedi ki...

Sayın Ekodok saygılarımı sunarım. Eleştiriniz ağır da olsa saygılarımla...

İnanın vaktim bol değil ( bu vakti bol lafınızda biraz özlem biraz kinaye, ben lümpen değilim beyefendi) her uzunca yazdığım yazıdan sonra da kendime kızıyorum. Biz yine de buna heyecan diyelim.

Mister No dedi ki...

Ekonomiturkte sizin yazınızda adımın geçmesi riskini alarak ufak bir soru sorayım?
"Artık sinirlerime de hakim olmaya başladım,"
Yazının tamamı okununca bu ifade ile çelişiyor gibi geldi.