Reklamlar

Coktandir reklam yapacagim bir turlu elim gitmedi. Blogumuzun ilk sponsoru olan Istanbul Restaurants sitesini bir kere daha hatirlatayim. Ben Turkiye'de yasamadigimdan guncel ve ise yarar bir site olup olmadigini bilmiyorum. Ziyaret eden veya kullanan okuyucularimiz varsa ve beni bilgilendirirse sevinirim.

Ben mesela New York'ta menupages isimli siteyi kullaniyorum, cok ise yarar bir site.

Ikinci reklamimiz ise link degis tokusu yaptigimiz Derin Dusunce sitesi olacak. Gordugum kadariyla onlarin yazilari daha politik konular uzerine. Biz ise ancak gaza geldigimizde politik konularda yazilar yaziyoruz. En son Liberalizm ve Islam konusu uzerine bir yazi yazmislar. Ilgilenenlere duyurulur.

1 Yorum Var.:

Serhad dedi ki...

Merhaba Hocam;

ben istanbulrestaurants sitesinden, sizin blogunuz sayesinde haberdar olmustum ve o tarihten beride aktif olarak kullaniyorum. Tek bir siteyle bircok mekana erisiyorum ve kiyaslama imkani buluyorum.

Ben memnunum kendi adima, sizinlede paylasmak istedim