Kisisel Finans

Turkiye'de insanlara para biriktirin, yarini da dusunun dediginiz zaman yuzunuze sanki onlara kufur etmissiniz gibi bakiyorlar. Kafasi calisan cok fazla insan yok maalesef. Amerika'da kisisel finans uzerine bir suru blog var ama Turkiye'de bir tane bile yok. Yine de ufak ufak filizlenmeye basliyor gibi gorunuyor.

Begenmezsen Okuma isimli blogda T'Pol kendi deneyimlerini bizlerle paylasmaya basladi. Umarim gerisi gelir. Benim bu konuda sevdigim bloglarin basinda My Money Blog geliyor, begendigim noktalari bu kisi portfoyunu ve birikimlerini duzenli olarak okurlariyla paylasiyor, bankalarin, araci kurumlarin yaptiklari promosyonlari takip ediyor, okurlarini bilgilendiriyor. Buna benzer bir blog Turkiye'de ilgi gorebilir, meydan bos.

3 Yorum Var.:

Serhad dedi ki...

Merhaba Hocam;

T'polun sitesine uzun zamandır bakamamıştım ve sizin önerinizle tekrar okuma fırsatı buldum. Gerçektende yararlı olabilecek bir blog. Tavsiyeniz için teşekkürlerimi sunmak istedim

Unknown dedi ki...

Merhaba,

Geleceğe dönük planlarda birçok insan İslamdaki faiz yasağı sebebiyle içinde tahvil, bono, banka faizi olan alternatiflere yönelemiyor. Bu konuda "aslında bunlar faiz değildir" dışında pratik öneriler getirebilir misiniz?

Gerçi Faizsiz Finans Kurumlarının kar payı oranları banka faizine yakın orası bir alternatif olarak görünüyor ama emeklilik sigortaları problemli.

Selamlar.

Fethi S. Tan, İzlenimler

Unknown dedi ki...

yakın zamanda bu tip siteler arasına katılacağını düşündüğüm bir site var. sizlerle paylaşma ihtiyacı hissettim.

http://www.paramatik.com

burada kişisel finans ile ilgili birkaç yararlı makale okumuştum. Farklı konularda yazılar da mevcut.