Yeni Sezon

Yok, Abdullah Gul'un cumhurbaskanligina adayligiyla ilgili yazmayacagim. Global piyasalardaki dalgalanma uzerine de yazmayacagim. Bu hafta sonu $20 bastirip Digiturkwebtv'ye bir aylik abone oldum. Fenerbahce macinin tamamini seyretme firsati buldum. Fenerbahce oncelikle tam kadro mucadale etmedi, ama bu yapacagim analizi degistirmiyor. Macin basinda bence gercekten de cok guzel futbol oynadi, tek ve isabetli paslarla hizli futbol oynuyorlardi (Tumer'i ayri tutuyorum). Ancak Tomas'in gitmesinden beri bir turlu toparlanamayan defansin gobegi bu sene de cok zayif gorunuyor.

Bu su demek. Fenerbahce UEFA kupasinda bu sene de basarili olamayacak. Sampiyonlar ligine katilmalarini beklemiyorum, katilabilirlerse basarili sayilmalilar.

Besiktas'in macini seyretmedim, Galatasaray'in macini ise parca parca seyrettim. Oncelikle sunu belirteyim ki Hakan Sukur dandik bir golcu, iki gol attigina bakmayin. Ceza sahasi disindan atilan goller maci kazandirdi. Kafa toplarini gole cevirecek bir golcu alinmasi gerekiyor Galatasaray'in ciddi bir hucum gucu olabilmesi icin. Defans hakkinda bir yargiya varamadim, Rize cok zayifti.

3 Yorum Var.:

Unknown dedi ki...

Tomas bunlar bize komaz.

Niye A. Gul yazmadiniz? "Aman secilmesin yoksa borsa dalgalanir" diyordunuz? Yoksa hayat borsa'dan ibaret olmadigi icin mi futbola asinaliginiz artti? Evet - borsa hayattan etkilenir, tersi ise mumkun oldugu kadar az olmalidir.

Büyük Kaptan dedi ki...

Ekonomix,
Sen lutfen ekonomi ile ilgili yazmaya devam et. Futbol'u da ehline (ntvspor.net) birakiver bir zahmet. Herkes kendi isini yapmali ki yaptiginin bir kiymeti olsun. Yoksa yaptiginiz yerinde ekonomi yorumlari da kimvurduya gidecek.

neqx dedi ki...

3 direk arasindan bir top gecmesi insanlari ne kadar heyanlandiriyor degil mi? :-)