Ekonomi Türk 2 Bloguna Bedava Üyelik

Ekonomi Türk 2 blogunu merak eden ancak para verip üye olmak istemeyen arkadaşlar için LiderForex şirketinin sponsorluğunda bir kampanya başlatıyoruz. Aşağıdaki banner’ı tıklayarak liderforex.com sitesinde demo hesabı açan arkadaşlara Ekonomi Türk 2 bloguna 1 aylık bedava üyelik imkanı sunuyorum. Sizin için üyelik bedava ama bana ödemeyi liderforex sitesi yapacak.

Öte taraftan liderforex sitesinde gerçek hesap açanlara ise 6 ay bedava üyelik imkanı sunuyorum. Bunun da ücretini liderforex ödeyecek. Foreks piyasalarında işlem yapmak konusundaki düşüncelerimi daha önce yan sütunda da linklerini bulacağınız iki yazı ile açıklamıştım. O yazıları iyi okuyun, foreks işlemlerinin riskini iyice anlayın. Kazanacağınız ve kaybedeceğiniz tüm paraların sorumluluğu size aittir. Ben doktora sahibi biri olarak foreks piyasalarında özellikle 1:200 oranında kaldıraç kullanarak yatırım yapmak konusunda kendime güvenemiyorum ama siz aklınızı peynir ekmekle yediyseniz liderforex sitesinde bir hesap açabilir ve spekülasyon yapabilirsiniz. Ara ara ben de döviz piyasalarına yönelik görüşlerimi açıklıyorum, bunlarla paralel işlemler de gerçekleştiriyorum ama bunu hisse senedi piyasalarında ve riskin daha az olduğu enstrümanları kullanarak yapıyorum. Forex hesabı açacak olsam kullanacağım maksimum kaldıraç miktarı 5’i geçmez, sık sık da işlem yapmam.

Ilgilenenler aşağıdaki banner’a tıklayarak hesap açtıktan sonra bana bir email atsınlar ve açtıkları hesabın cinsini (demo/gerçek), liderforex müşteri numarasını, ve kullandıkları email adresini bildirsinler. Ben de kendilerine ilk fırsatta ücretli blogumuza ulaşmaları için davetiye göndereyim. Liderforex yöneticisi kayıt yaptırırken gerçek telefon numaranızı girmenizi talep etti; sizlere bilgi vermek ve satış yapmak için telefon edeceklerini ve telefon numaranızı başkalarıyla paylaşmayacaklarını söylediler.




Kampanyamız 100 demo ve 10 gerçek üyelikle sınırlıdır. Liderforex Ekonomi Türk’ten tamamen bağımsız bir şirkettir. Ekonomi Türk liderforex şirketinin verdiği hizmetleri hiç bir şekilde garanti etmez, her ne şekilde olursa olsun ortaya çıkabilecek zararlardan dolayı sorumlu tutulamaz. Ilgilenenler kendi araştırmalarını kendileri yapsınlar çünkü Ekonomi Türk sitesi bu konuda bir araştırma yapmamıştır. Liderforex’in bize dahi ödeme yapıp yapmayacağı konusunda garantimiz yoktur. Sonradan ortaya çıkabilecek beklenen ve beklenmeyen sonuçlardan ötürü beni suçlamayın, sorumluluk tamamen size aittir. Yukarıdaki bannera tıklayarak bu paragrafta belirttiğim uyarı ve şartları okuyup kabul ettiğinizi göstermiş oluyorsunuz.

7 Yorum Var.:

Unknown dedi ki...

Uzun zamandir ben de ekonomiturk 2 bloguna uye olsam mi diye dusunuyordum. Malum, her "uye ol" diyene de uye olunmuyor. Dolayisiyla bu siteyi incelemek icin iyi bir imkan olur diye dusunmustum. Ancak yazida yazani yapmama ragmen forex demosunun son sayfasini goruntulemeyi bir turlu basaramadim. Yine de sirket beni aradi (sagolsunlar).
Uzun lafin kisasi, benim forex'le isim olmaz. (en fazla VOB'da dolar sozlesmesi alir, satarim) e ekonomiturk 2'yi de goremedik. O zaman ben bu islem hacmini neden yarattim?

Unutmadan, kitabi da aldım, kitapyurdundan 2 gun once kargo ile geldi. En kisa zamanda okuyacagim insallah amaaaa artik ekonomiturk blogunu her actigimda kitabin reklamını gormekten SIKILDIM. Artık doğrudan konuya girseniz diyorum.

Sevgiler, saygilar...

Editor dedi ki...

Sirket sana demo hesabi acti mi yani? Actiysa bana email adresini gonder, seni de listeye ekleyeyim.

Kitabi almana sevindim. Reklamlar konusunda yapacak bir sey yok, siteye gelen ziyaretcilerin %75'i ilk defa geliyorlar ve spesifik sayfalara geliyorlar. Anasayfadan yazilan yazilari takip edersen reklami gormezsin.

karmancorman dedi ki...

hikmeturka@hotmail.com
demo hesabı actım

bilogır dedi ki...

Merhaba, maili turkekonomi@gmail.com adresine mi atacağım?

Kadir dedi ki...

Editör, istiklalde istiklal kitabevinde sordum kitabınız kalmamış. Demo hesabı açan kişiye de ekonomiturk2 üyeligi açıyorsan ben de üye olayım.

Editor dedi ki...

Kadir,

Kitap ikinci baskiya girecek bir kac hafta icerisinde.

Yeni demo hesabi acanlara ucretsiz 1 aylik Ekonomi Turk 2 uyeligi veriyorum. Yeni gercek hesap acanlara ise 6 aylik ucretsiz Ekonomi Turk 2 uyeligi veriyorum.

Uyeligi actiktan sonra turkekonomi gmail.com adresine bilgilerinizi gonderin.

cm dedi ki...

Ekonomi Türk 2 bloguna 1 aylık bedava üyelik imkanı için Bor'un pazarı geçti mi :)hala bedava üye olunabiliyor mu?