Garanti e-Trader ile borsada anında al sat!

Garanti Bankası yeni bir uygulamayla yatırımcıların yüzünü güldürüyor. Eskiden de varolan uygulamanın daha genişletilmiş haliyle ve farklı ara yüzleriyle müşterilerini sevindirecek gibi görünüyor.

e-Trader ile İMKB ve VOB'da anında al sat!

İMKB ve VOB'da anında al sat yapma imkanı Garanti e-Trader'da! gibi sloganlarla öne çıkan Garanti, e-Trader uygulaması ile hiçbir ek ücret ödemeden, hisse senedi ve VOB piyasalarını izleyerek, alım-satım işlemlerini anında gerçekleştiriyor, hisse senedi yüzeysel verilerini izleyebiliyor, geçmiş veriler üzerinden teknik analiz yapabiliyor, dünya endeksleri, kur bilgileri ve piyasa haberlerini anlık olarak izleyebiliyor.

e-Trader veri izleme ekranı Java uygulaması yüklü olan tüm bilgisayarlarda çalışmaktadır.

Ayrıca yine bir ilk olan, internet Şubesi müşterileri için, Apple Store’dan ücretsiz olarak indirilebilen bir uygulamayla, e-Trader’a iPhone’larından ulaşabilme imkanı sağlamış. iPhone versiyonu ile ilk defa banka müşterilerine iPhone üzerinden hisse senedi ve VOB kontratı alım-satım işlemini sunuyor.

Trader uygulamasında yatırım dışında Cep Şubesi, Cep Bank, En Yakın Şube/ATM, Yatırım Danışmanı gibi günlük hayatı kolaylaştıran Garanti servislerine de erişim sağlanıyor.

Ayrıntılı bilgi için lütfen tıklayınız.

4 Yorum Var.:

Emin Tolga Akgoz dedi ki...

"lütfen tıklayınız" linki çalışmıyor.

Editor dedi ki...

Ben IE ve Firefox'da denedim, calisiyor?

Emin Tolga Akgoz dedi ki...

Bende hiçbir browser'da çalışmıyor. DNS sunucu olarak OpenDNS kullanıyorum, onla ilgili birşey sanırım. Proxy siteleriyle girebiliyorum çünkü.

Neyse, çoğunluk için çalışıcaktır.

Escherichia dedi ki...

Mobil uygulamayı iPhone'a özel olan özelliklerin hiçbirine ihtiyaç duymadığı halde iPod Touch'a yüklenemeyecek şekilde ayarlamış olduğu için Garanti'yi kınıyorum, bu hatanın düzeltilmesini talep ediyoruz!