AKBNK Sattim

Bugun elimdeki AKBNK hisselerini satarak portfoyumdeki hisse senetlerinin payini %20'nin altina dusurdum. Ilgilenenlere duyurulur.

Enflasyon rakamlari aciklanmis, TUFE %12.1'e yukselmis, UFE %18'i gecmis vaziyette. Yine de benim bir ay once tahmin ettigim gibi petrol fiyatlari gerilemeye basladi. O yuzden bu yuksek enflasyon sizi cok korkutmasin derim.

Borsa hakkinda karamsar olmamin iki sebebi var. Birincisi hukumetimiz. Onumuzdeki hedef secimler oldugu icin kesenin agzini acacaktir. Kesenin agzi acilinca ne oldugunu hepimiz biliyoruz. Ikincisi ise kuresel ekonomi. Amerika borsasi henuz inisini tamamlamadi, burada 2-3 ay icinde yeni bir satis dalgasi daha bekliyorum. Yine de Turkiye bu dis soklardan bugune kadar hemen hemen hic etkilenmedi diyebilirim. Demek ki sorumlulugun cogunlugu hukumetin omuzlarinda. Hukumetin bizi bir adim ileriye tasiyacak reformlara da imza atabilecek yetenek, beceri ve kararlilikta oldugunu dusunmuyorum. O yuzden pasa pasa faiz almaya karar verdim.

3 Yorum Var.:

Investor dedi ki...

Faiz haram Ekonomix hocam:)

Kadir dedi ki...

ısrarla iheva duruyor, kent alınabilir gibi mi acaba diyecegim siz de 20 ytl yatırın diyeceksiniz :=)

Blog Sahibi dedi ki...

bilmiyorum, ben ancak buyuk hisseleri takip edecek kadar zaman bulabiliyorum. Ayrica kucuk, sig hisseleri daha kolay manipule ediyorlar, o yuzden bulasmayi da pek istemiyorum zaten.