Kursat Tuzmen Bizi Rusya'ya Gotur

Sonunda bu da oldu. Hukumet cari acik icin ozel komisyon kuracakmis. Kursat Tuzmen'den bir aktivist hareket daha. Her ne kadar yaptigi TC kanunlarina aykiri bir konusma olsa da, Merkez Bankasi'na doviz rezervi biriktirerek kuru yukseltmesi gerektigini de soylemis Igorcan'larin enistesi. Imam-Cemaat misali, Bakan boyle konusursa Junior ne yapar?

Ara sicak olarak birkac grafik cikardim, devami az sonra... (Juri'den sitenin tiklanma oranini artirdigim icin ek puan istiyorum)



2 Yorum Var.:

Keynesian006 dedi ki...

bu konuda ben de bir yazi yazacaktim, ama gundem cok sicak. kim tiklar ekonomiyi dusuncesiyle baska konularda klavye oynatiyorum su sira. junior benden erken davrandi. Ben gazetelerde Nazim hocanin bu calisma gruplarindan bahsettigini okumustum. Ayni seyden mi bahsediyoruz bilmiyorum ama ben calisma gruplari hk. biraz daha detay toplayip daha farkli seyler sunmayi planliyordum. Senin konu hk. bilgilendirme ve yorumlarini bekliyoruz.

Keynesian006

Junior dedi ki...

Sizin klavye hizli cilasiyor, seri uretim masallah, araya sikistirsaydiniz bunu da:) Az sonra yazdim ama yazinin devami 3 vakte kadar gelecek insallah... Malum Anayasa Mahkemesi karari yuzunden bize mesai gozuktu bu aksam:) Neyse, memleket duzluge ciksin da biz calismaya variz.