Goldman Sachs'in Yonetim Kurulundan Disariya Bilgi Sizdiran Kim

Dun Goldman Sachs sirketinin yonetim kurulunda gorev yapan bir kisi disaridaki bir hedge fona bilgi sizdirmaktan dolayi tutuklandi. Bu kisinin kim oldugunu ve bu haberin detaylarini Insider Trading, HighBridge, Baystar, Paul Capital adresinden bulabilirsiniz.

Burada deginecegim nokta biraz daha farkli. Piyasada kendi basina yolunacak kaz gibi dolasip yatirim yapan bir suru kucuk yatirimci var. Bu kisiler iki tane gazete ve borsa dergisi okuyarak zengin olacaklarini dusunuyorlar. Oysa herkesten bir adim onde olmak icin yapmadiklari sey kalmayan hedge fon yoneticilerini alt etmeleri mumkun degil. Bakin yukarida verdigim haber yakalanan kisiler. Bir de yakalanmayan binlerce kisiyi dusunun.

O yuzden biz hedge fon yoneticilerine karsi islem yapmaktansa onlarin pesine takilarak islem yapmanin daha iyi sonuclar doguracagini dusunuyoruz. Yatirim yapmadan once iyi dusunun. Karsimdaki adam kim diye kendinize bir sorun, ikinizden biriniz yanlis karar veriyorsunuz cunku.

2 Yorum Var.:

Pieholden Suite dedi ki...

türkiye'de blogger yasaklandığı için ziyaretçi sayınızda beklenildiği gibi düşmüş. belki haberiniz olmayabilir de.

Editor dedi ki...

Haberim var ve karari sonuna kadar destekliyorum.

Dinsizin hakkindan imansiz gelir.

Google'in yasadisi yayin yapanlara ve icerik calanlara karsi daha ciddi bir tutum icerisinde olmasi lazim. Aslina bakarsaniz direkt para cezasi vermek lazim. Simdiki gibi indirekt para cezasi da ise yarar ama devletin cebine bir sey girmez.