Yeni Yazarimizin Ilk Yazisi

Insider Monkey blogu icin freelance olarak calisan ilk yazarimizin yazisi yayinlandi. Cantillon hedge fonunun portfoyunde bulunan hisseler hakkinda yazilan bu yazi yazarimizin Seeking Alpha icin yazdigi ilk yazi ve yazisi kabul edildi. Kendisine destek olmak icin ve ne tur yazilar yazilmasini bekledigimizi ogrenmek icin bu yaziyi ziyaret edin.

Gecen ay bana hedge fonlar hakkinda yazacagim yazilar icin yardimci olacak gonullu arkadaslar aradigimi belirten bir yazi yazmistim. Bu arkadasimiz gonullu olarak basvurdu ve bana 3-4 tane yazida yardimci oldu. Yardimci olurken de hedge fonlarin portfoy bilgilerinin yer aldigi 13F fonlarinin nerede bulunacagini, nasil okunacagini, ne anlama geldigini, vs. ogrendi. Simdi de yazarlik icin basvurunca kendisine hedge fonlar hakkinda yazabilecegini soyledim. Isterse kendisi ilgi duydugu baska alanlarda da yazabilir ama hedge fonlar hakkindaki yazilarin nasil yazilacagi ile ilgili template'i ben olusturdugum icin bu yazilarin yazilmasi da cok kolay. Dikkat ederseniz Seeking alpha'da yayinlanan bu yazi ile benim gecenlerde yayinladigim su yazinin formati ayni: Thomas Steyer Farallon Capital

Tabii kendisi isterse yazinin formatini degistirebilir ve gelistirebilir. Bu kendisine kalmis bir konu. Daha detayli yazilar yazmasi yazilarin hem yayinlanma olasiligini arttirir hem de okuyucular yazilari begenirlerse gelecekte de bizim yazdigimiz yazilari okuma olasiliklari artar. Tabii bunun bir maliyeti var ve bunu goz onune alarak yazmak lazim.

Neyse yazarimiza destek olmayi ve Seeking Alpha'da yayinlanan yazisini okumayi ihmal etmeyin. Darisi diger yazarlarimizin basina.

0 Yorum Var.: