Happy Halloween!

Mankiw'in blogundan, hos bir karikatur sizlerle paylasmak istedim.


What is Insider Trading Anomaly
Recent Academic Studies on Insider Trading
How to Profit Legally From Illegal Insider Trading
Insider Trading in Germany
Inside Information About the Massive Insider Trading Probe
Insider Trading Returns
Definition of Insider Trading
Is Insider Trading Legal?
How Insiders Use Private Information and Don’t Get Caught?
SEC Regulation on Insider Trading: Section 10b

2 Yorum Var.:

Hüseyin MEÇO dedi ki...

türktekomda çalıştığım 2001 senesinden bir anımı aktarmak istiyorum.metal işleri bölüm mezunuyum.yaptığım iş hem mekanik hem elektronik.o zaman ki teknik müdürüm sen tenekecisin derdi bende ısrarla mekatronik çi olduğumu söylerdim.ve o zamanlar mekatronik kelimesini takip ettiğim teknik dergilerde okuyordum.ülkemde mekatronik fakültesi galiba 2003 te kurulduğunu duydum.ve daha sonraları teknik müdürümün 4 sene tenekecisi değil öcü sü olmuştum.saygılarımla

Hüseyin MEÇO dedi ki...

izninizle yine bir şey sormak istiyorum.1 ons altın niye 31 gr.bu krizden sonra 1 ons altın 15 gr olur mu.teşekkür ederim.