Hayatta En Hakiki Mursit Ilimdir!

Ne mutlu bize ki ulkemizde ilim yuvalari gelecegimize isik tutuyor:

Sandıkta sürpriz pişiyor.

Pişmekte olan sürprizi yakalayan anketler de var. Mülkiyeliler Birliği Vakfı’nın Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi öğretim üyesi Doçent Doktor Metin Özuğurlu’nun yönetiminde ve 16 devlet üniversitesinden 17 öğretim üyesinin bilgi desteği vermesiyle 1.626 katılımcı arasında bir anket düzenledi.

15-30 Mayıs’ı kapsıyor.

AKP yüzde 27.

CHP yüzde 26.8

MHP ise yükselişte.

AKP ile CHP arasındaki puan farkı kapanacak gibi görünüyor.

Sandıkta sürpriz pişiyor!

Bir ay kaldı.

Moraran.

Sararan.

Sarsılan olabilir.

1 Yorum Var.:

Ben onu seviyorum dedi ki...

Kıvırtmakta zor be kardeşim!.. ;)

Valla ben en kısa zamanda bir oryantal kursuna yazılacağım, böyle olmaz ki! Bu memlekette insanların ne zaman kıvırmak zorunda kalacakları hiç belli olmuyor en iyisi ben tedbirimi baştan alayım da sonra bak bak nasıl kıvırıyo diyeceklerine nasılda kıvırıyor helal olsun falan desinler değil mi? Helal olsun tüm döneklere, helal olsun milletimin köşelerinden habersiz köşe yazarlarına...