Ekonomi Forumu

Merhaba ben Özkan, sitenizin takipçilerindenim

Farkındamısınız bilmem, internette blogların sayısı arttıkça kaliteli yazarlar karşımıza çıkıyor.. Bizim ilgi alanımız Ekonomi, ve takip ettiğimiz ekonomi bloglarında çok sıkı yazılar ve yorumlar görüyorum..
Blogunuzda genelde aynı insanlar var ve yazılarınıza kaliteli yorumlar alıyorsunuz.. Geçenlerde yazılarınızdan birinde daha geniş bir platformda ekonomi konuşmayı önermiştim, ve bunun için bir forum gerekli olduğunu söylemiştim..

Bütçe Nedir    iktisat Nedir    Borsa Yorumları    Kredi Faiz Oranları    Türkiyede Ödenen Vergiler, Vergi Türleri

Yorum yapanların bazen yazandan kaliteli işler çıkardığı bile oluyor, işte bu yorumcuların belli bir konuya yorum yapmak yerine kendi yazılarını yazabileceği, siz blog yazarlarının yazılarına yer verileceği, soru cevaplarla fikir alışverişinde bulunulabilecek ve dahi ekonomi alanında deneyim ve / veya eğitim sahibi bu insanların tanışıp birbirine başka alanlarda da yardımcı olabileceği bir forum oluşturmak istedim..

Bunun dışında herhangi bir amacı olmayan ve henüz üyesi bulunmayan forumumuzu katılımlarınızla güçlendirmenizi ve sitenizde duyurarak okurlarınızı da haberdar etmenizi rica ediyorum.. şimdiden teşekkürler, umarım hepimiz için faydalı olur...

Borsa Yorumları
Altın Yorumları
Borsa nedir?
Borsa nasıl oynanır
Hisse Yorumları
Ekonomi nedir
Fraktallar
Fraktal nedir?
Çernobil Faciası

5 Yorum Var.:

Adsız dedi ki...

teşekkür ediyorum.. Dediğim gibi faydalı olur umarım herkese..
:D

Unknown dedi ki...

sizi sitemizde bizle birlikte yola çıktığımız bağımsız ekonomi platformu oluşturma çabalarımızda, yanımızda görmek isteriz.

http://www.ekonomiforumu.com/

Unknown dedi ki...

ekonews.com

Merhaba, öncelikle çok faydalı yorumları takip ettiğimi söyleyeyim. Ekonomik gelişmelerin kıyıda köşede kalmış yanlarına ilişkin çarpıcı analizler okuyorum. www.ekonews.com sitemizi hazırlarken de bu analizlerden oldukça faydalanıyorjz..

Başarılar..

Unknown dedi ki...

Forum şans eseri karşıma çıktı araştırma fırsatım oldu yararlı bilgiler ve düşünceler içeriyor sürekli takip halinde olup bilgi paylaşımına dahil olacağım.
Ekonomist-Bilal Can Yahşi

Unknown dedi ki...

Forum şans eseri karşıma çıktı araştırma fırsatım oldu yararlı bilgiler ve düşünceler içeriyor sürekli takip halinde olup bilgi paylaşımına dahil olacağım.
Ekonomist-Bilal Can Yahşi