'Papağan'lar neredeler?

Hatırlatmaya, link vermeye gerek yok. Daha düne kadar, 2006'daki dalgalanma sonrası zil çalıp oynayanları, Türkiye'nin cari açığı çok yüksek o yüzden dünyada en fazla biz etkilendik yorumları getirenleri, cari fazla veren Çin borsasındaki günlük yüzde 10'luk düşüşü açıklamalarını bekliyoruz. Özellikle de Çin aşığı papağanlar, neredesiniz?
Çıkın kafesinizden! Ötün!

Devlet Nedir    UNESCO Nedir    Bono Nedir?    Reeskont Nedir    Enflasyon Nedir  Aritmetik Ortalama Nedir  Forex Nedir

2 Yorum Var.:

Adsız dedi ki...

Salih Hocama bu tas herhalde. Fakat borsadaki dalgalanmalar Cin'in potansiyelini golgelememeli. Hele son iki yildaki buyumeden sonra borsanin dususu normal karsilanmali, herkes bir duzeltmeyi bekliyormus ki bir anda olay cigrindan cikti.

Hoca ile Eşşek dedi ki...

Cari açık tartışmaları eşeğin kulağına kadar ulaşır, hatta eşeğin kulağına su kaçırır.

~~~~

E: Hocaaa!

H: Hıı!

E: Bi şey soracam ama bilmiyosan mahcup olmayasın, ha?

H: Sor sen, çekinme.

E: Şu cari açık da ne, bi anlatsana bana.

H: Sen anlamazsın onu, boşver.

E: Yoksa bilmiyon mu? Aha aha aha.

H: Bilmesine biliyom da, bu ince bi mesele karakaçan, sen nasıl anlıyacan?

E: Sen anlatırsan ben anlarım hoca.

H: Peki, madem çok istiyon anlatayım. Koca kulaklarını aç da iyi dinle, bi daha anlatmam bak!

E: Dinliyom.

H: Şimdi ben sana çok yedirsem, çok yedirsem sonra sen hiç çıkarmasan ne olur?

E: Karnım şişer.

H: Bir hafta böyle olsa?

E: Karnım davul olur.

H: Daha daha devam etse?

E: Patlarııım.

H: İşte cari açık bu. Herkes çok yiyo, az çıkarıyo, şişkinlik oluyo, patlarız diye korkuyoz.

E: Hocaaaa, bu ters oldu.

H: Nası ters?

E: İşe tersinden yanaşıyon hoca, aslında sen bana hiç yedirmiyon, hiç yedirmiyon ama ben sürgün olmuşum, tutamıyom, hep çıkarıyom.

H: Eee?

E: Ben açlıktan ölüyom, sen şişkinlik var diyon hoca, Allahtan reva mı bu?

H: Misal verdik kara gözlüm, yanlış anlama.

E: Yok hoca, misalin de bi münasebeti olur. İşi tam zıddına çıkardın sen. Anladım, sen bu işleri anlamıyon.

H: Eşeeek! Dedim ben sana sen anlamazsın, boşver diye.

E: Anlayanlar senin gibiyse vay haline bu milletin. Eşekten düşmüşten beter edersiniz siz insanı.

H: Yeteer!

E: Demek ki haklıyım.

H: Zopa geliyo bak!

E: Tamam hoca, Allasen vurma, şişkinlik var çatlıyacam şimdi. Aha aha aha!

H: Fesüphanallaaaah!

~~~~