Odev Icin Acil Ihtiyac

Iki tane okuyucumuz bize email atmis, odevleri icin kaynak ariyorlar ama ben mailleri okumaya zor vakit bulabiliyorum, o yuzden siz cevap vermeye calisin. Normalde Ekonomi Turk kitabini almayanlara yardim etmiyoruz ama bu seferlik bir istisna yapalim:

1. ‘TÜRKİYE’DE DIŞ BORÇLANMA FAİZLERİNİN GELİŞİMİ VE FAİZLERDEKİ DEĞİŞİMLERE ETKİ EDEN FAKTÖRLER’ konusunda ödev hazırlamam gerekiyor fakat dış borç göstergeleri dışında dış borç faizlerinin gelişimi ile ilgili hiç kaynak bulamıyorum. Yardımcı olabilirseniz çok mutlu olacağım. teşekkür ederim saygılar...

2. "Türkiye'de çıkartılan tahkim yasaları ve hazineye maliyeti" konulu bir ödevim var ancak kaynak bulmakta oldukça sıkıntı çekiyorum bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden yardımlarınız için çok teşşekkür ederim.

Arkadaslarin ikisi de ayni universitede ayni bolumde ve ayni sinifta okuyorlar. Hamili kart okuyucumdur, yardimci olun.

What is Insider Trading Anomaly
Recent Academic Studies on Insider Trading
How to Profit Legally From Illegal Insider Trading
Insider Trading in Germany
Inside Information About the Massive Insider Trading Probe
Insider Trading Returns
Definition of Insider Trading
Is Insider Trading Legal?
How Insiders Use Private Information and Don’t Get Caught?
SEC Regulation on Insider Trading: Section 10b

1 Yorum Var.:

t.t dedi ki...

HAZINENIN KAMU BORÇ YÖNETİMİ RAPORU
faydali olabilir(epey ayrintili).
Birde hazinenin dis borc istatistikleri var.ayrica sayistayin raporlarida var.Dis borclanma faizlerinin gelisimini kisa vade ve uzun vade diye incelemek daha kolay olabilir.
Aslinda bu konularda en cok Bagimsiz sosyal bilimciler cok yaziyor,ozellikle erinc yeldan ve korkut borotav.Belki onlarin yazilarinda detay vardir.