Böbrek Satmak istiyorum veya Satın Almak istiyorum Diyenler Okusun

Bir okuyucumuz (muhtemel okuyucumuz da değildir, internette arama yaparak sitemize ulaşmış vatandaşın biridir) böbrek satmak istiyorum diyerek böbrek satışı ile ilgili şu mesajı bırakmış:

“O RH + Kan Grubum 28 Yaşındayım Borçlarımdan Dolayı Acilen Böbreğimin Tekini Satmak İstiyorum İlgilenenlerin xxx@xxx.com adresine mail atmaları yada msn adresine eklemeleri yeterlidir.Lütfen ciddi gerçek ihtiyaç sahipleri arasın. Allah Acil Şifa Versin”
Ara ara bobrek satın almak istiyorum diyenler de mail atiyorlar. Bu konuya geçen ay “Böbrek Nakli ve Organ Satışı” başlıklı yazımızda detaylı bir şekilde değinmiş ve hem organ satışı yapmanın hem de bu işe aracılık etmenin suç olduğunu belirtmiştik. Ben bu konudaki görüşlerimi “Ekonomide Hurafeler ve Gerçekler” isimli kitabımızda detaylı olarak dile getiriyorum. Çok önemli bir konu, ciddi bir şekilde tartışılması gerekir. Böyle yasadışı yollara sapılarak çözülecek bir konu da değil. Keşke Greenpeace gibi kuruluşlar nükleer enerji karşıtı eylem yapmak yerine insan hayatının gerçekten tehlikede olduğu, her yıl yüzbinlerce kişinin acı çekerek hayatta kalmaya çalıştığı veya hayatını kaybettiği bir konuda eylem yaparak insan hayatını kurtarsalardı.

Bu yazıyı yazmamın sebebi bozuk plak Roubini gibi aynı şeyleri tekrar tekrar söylemek değil tabii ki. Merak ettiğim konu neden Türkiye’deki organ nakline ihtiyaç duyanların bir araya gelip Greenpeace’den daha cüretkar bir topluluk oluşturmadıklarıdır. Ben organ nakline ihtiyaç duyacağım, öyle bir eylem yaparım ki Amerikan senatosundaki budalalar “keşke Greenpeace eylem yapsaydı” derler.

Internette arama yapıp organ bagisi veya satisini destekleyen bir oluşuma öncülük etmek isteyen veya destek olmak isteyenler varsa yorumlar kısmına mesaj bıraksınlar veya bana email atsınlar. Ben zamanla bir araya gelmenize 10000 km öteden elimden geldiğimce yardımcı olmaya çalışırım. Organ yetersizliği nedeniyle meydana gelen ölümlere ve bu konuda bir şey yapmayan politikacılara dur demenin vakti gelmedi mi?

14 Yorum Var.:

ÖzKaN dedi ki...

hocam şu haberi görmemişsinizdir belki diye veriyorum, böbrek pazarında hareketlenme var:)

buyrun

mehmett dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
mehmett dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
ÖzKaN dedi ki...

mehmet, 25 yaşında kimse herşeyini kaybetmiş değildir. aynı yaşta sayılırız ve ben bugün herşeyimi kaybetsem yarın sıfırdan başlarım, sen de başlayabilirsin.
yorumunu silinmeden önce gördüm.
selam ile.

gariban dedi ki...

hocam geçim sıkntısı içerisindeyim,borçlarım gün geçtikçe çoğalıyor ,4950 tl borcum vardı avukat bu borcu 9875 tl yaptı ve hemen istiyor insafsızlık yokmu.bunuda geçtim ben asgari ücretle çalışan biriyim ,evim kira cocuğum var.Bu borcu avukat kolaylık yapayım dedi 9 takside böleyim dedi gelde hesabını sen yap gelde satma be hocam,

senizlal dedi ki...

su devirde yapacak bir sey yok valla be benim300 ytl borc oldu600 avukatı arıyom adamın umrunda degil vekalet ücreti 160 ytl diyor bir arabanın satısı bile 160 ytl tutmuyor bu arada ev sahibi bir ay gecikti die evden cık diyor is dersen günlük on bes ytl veriyorlar burda is cok diyorsun gel 15 ytlye sabah 8 den aksam ona kadar sen calısırmısın sizin belirli bir geliriniz var her seye hazır cevap veriyonuz bende düsünmüyor degilim yani böbregimi vermeyi

centilmenTURK dedi ki...

hocam 3 kızım var evim kira bankalara 20 tl den fazla borcum var faizler ve avukat masrafları hariç 3 aylık kiram duruyor evsahibi dışarı attı ha atacak bakkala 500 tl borcum var deterjancı ya 50 tl borcum var su elektrik doğalgaz bunlar hep kapalı saatleri sökecekler kızımın biri kayıp ben 50 tl yövmniyeyle çalışıyorum insaatlerde oda devamlı iş yok 1 aydır iş bulamıyorum evdekiler ne yesin ne yapsın kimsem yok ALLAH rızası için yardım edecek ne bir dost um nede akrabam var ben hangisine yanayım kızım gitmiş onamı icralar kapıda onamı elektrik su doğalgaz kapalı onamı kira veremiyorum onamı işsizim onamı söylermisin hocam evet insanın canından bir parca satması suç hata yanlış ama canımdan baska neyim kalmış hocam ne yapayım intihar edip çocuklarımı yüz üstümü bırakayım eve gidemiyorum hergün gece 12 ye kadar dışarda duruyorum ben hayatımdan vaz gecmişim hocam kimse beni hor görmesin kimse yanlış anlamasın ama baska carem yok hocam ALLAH kimseyi çaresiz bırakmasın çaresizim ölmekten intihar edip çocuklarımı esimi yuvamı yüz üstü bırakmaktansa varsın böbreğimin biri gitsin yeterki yuvam dağılmasın

centilmenTURK dedi ki...

hocam 3 kizim var evim kira bankalara 20 tl den fazla borcum var faizler ve avukat masrafları haric 3 aylık kiram duruyor evsahibi disari atti ha atacak bakkala 500 tl borcum var deterancı ya 50 tl borcum var su elektrik dogalgaz bunlar hep kapali saatleri sokecekler kizimin biri kayip ben 50 tl yövmniyeyle çalısıyorum insaatlerde oda devamli is yok 1 aydir is bulamiyorum evdekiler ne yesin ne yapsın kimsem yok ALLAH rizasi için yardim edecek ne bir dost um nede akrabam var ben hangisine yanayim kizim gitmiş onami icralar kapıda onami elektrik su dogalgaz kapalii onamı kira veremiyorum issizim onami soylermisin hocam evet insanın canından bir parca satmasi suc hata yanlis ama canimdan baska neyim kalmıs hocam ne yapayim intihar edip çocuklarimi yuz ustumu birakayim eve gidemiyorum hergün gece 12 ye kadar disarda duruyorum ben hayatimdan vaz gecmisim hocam kimse beni hor gormesin kimse yanlıs anlamasin ama baska carem yok hocam ALLAH kimseyi caresiz bırakmasın caresizim olmekten intihar edip cocuklarimi esimi yuvamı yuz ustu birakmaktansa varsın bobregimin biri gitsin yeterki yuvam dagilmasin

candayanmaz06 dedi ki...

Hocam bu zamanda insanlar kendileri için yaşamayı bıraktılar herkes arkasındakileri düşünür oldu anladımki insanın başına bir talihsizlik geldiğinde ardı arkası kesilmiyor bende bütün insanlar gibi arkamdakileri düşünüyorum ha onlar olmasa hiç de umrumda değil borçlarım vs. Ben üniversite mezunu çok büyük firmalarda yüksek makamlarda çalışmış genç biriyim hala da açık ögretim okuyorum ama şu son 8 aydır işssizim ve borçlarım aşırı derecede arttı kredi kartlarım tamamiyle dolu bu neden kaynaklandı işden ayrıldıktan sonra kredi kartlarına yüklendim bulunca öderim hemen iş bulurum hemen öderim dedim ama şu an 4000 tl borcum var şahsen ben bile düşündüm böbreğimi satmayı. saten google ye de böbrek arayanlar yazdım bu site cıktı açıkcası bilgi toplamak için girmiştim diyeceğim şu ki insanlar artık savaşmaktan kısa süreli vazgeçebiliyor yani o anki borçlarını başka yönden ugrasarak çalışarak ödemek varken bunları halledeyim sonra herşeyi tekrar düzeltirim diye düşünüyor kim bilir şu an ben bile öyle düşünüyorum... emrahcetin06@gmail.com

volkan delibaş dedi ki...

vallaha bence herkez haklı dönemin yaşattıkları insanları bu tip şeyler yapmaya zorluyor kimsenin mecbur kalmadan bu tip şey yapacağını düşünmüyorum her şey mecburiyet bu hale gelmemize sebeb olanlar düşünsün acaba neden böyle oluyor diye...

ahmet dedi ki...

ben çaresizliği iyi biliyorum benim hastaneye gidip muane olacak güvencem de yok paramda ben böbreği geçtim eşimde hamile onun ve çocuğum için bugün kalbimi yeminle söylüyorum starım:((( türkiyenin acı gerçeği apoya baktığınızın yarısı bize vatandaşa bakın lütfen başbakanım reisi cumhurum.

hakan dedi ki...

HERKESİN BİR SIKINTISI VAR BENDE BUGÜN AKLIMA GELDİ BAŞKA SEÇENEĞİMDE KALMADI ANNEM RAHATSIZ BEN BAKMAKLA YÜKÜMLÜYÜM BANKA DESEN EN SON 13 BİN TL YDİ DİĞER BANKALAR 50 BİN TL SAYIN BAŞBAKANIMIZ BANKADA YAPILANDIRMALAR KONUSUNDA TEKRAR KOLAYLIKLAR YAPILACAK DEDİ AMA BAŞKA BİR ŞEY GÜNDEME GELDİ HERKES ONU BEKLERKEN B ANDA ORTADAN KALKTI KAYBOLDU HIRSIZLIK MI YAPALIM ADAM MI ÖLDÜRELİM ?? BAŞKA BANKAYA ÖDEME GARANTİLİ KREDİ İSTİYORSUN SEN KARALİSTEDESİN SANA KREDİ YOK DENİYOR YÜZÜNE KAPANIYOR BORCUNUZ BİTSE BANKALAR MİLLETİN G...TÜNDE DOLAŞIR KREDİ KARTI VERELİM SİZ İYİ MÜSŞTERİMİZSİNİZ GİBİ YALAKALIKLARA BAŞLARLAR ARTIK BENDE SATMAYI DÜŞÜNMÜYOR DEĞİLİM AÇIKÇASI 80 BİN TL YE BENDE VERMEYİ DÜŞÜNÜYORUM BÜTÜN BORÇLARIMI KAPATIR KAÇKERE SIFIRDAN BAŞLADIM AMA SIFIRDAN BAŞLASAMDA BU DÜNYADA YALANCI YALAKALAR OLDUĞU SÜRECE BİR YERDE TUTUNAMIYORSUN DÜŞENE BİR TEKMEDE BAŞKALARI ATIYOR

alper dedi ki...

MADDİ DURUMU IYI OLANLAR OTURDUĞU YERDEN AHKAM KESMESİN,DURUMLARI İYİ OLDUĞU HALDE KİMSEYE YARDIM ETMEYİP BEN NASIL KAZANDIM ODA KAZANSIN ÇALIŞSIN DEMESİN,DÜNYANIN BİNBİR TÜRLÜ HALİ VAR VE EMİNİM ONLAR BUNU GÖRMEMİŞLER,BELKİ DÜŞMÜŞLERDİR ZOR AMA EMİNİM BİRİLERİ İLLAKİ YARDIM ETMİŞTİR,ORGANINI SATANI HOR GÖZLE GÖRMEK DEMEK ONLARIN NEDEN BU DURUMA DÜŞTÜKLERİNİ YA ANLAMAK İSTEMEDİKLERİNDEN YADA VURDUM DUYMAZ OLDUKLARINDANDIR.BENDE SATIYORUM HADİ BENİDE AYIPLAYIN VARYEMEZLER

Zafer Arjin Can dedi ki...

Parasal anlamda Çaresizlik insana verilen en büyük cezadir yeryüzünde bu cezadanda kendi canından vaz geçecek kadar yani böbrek satarak bu çaresizliğinden kurtulmaya çalışan insanlarada hak vermek gerekir.